Semesterbostad i San Teodoro på Sardinien

Residence Oasi

Standard lägenheter Standard lägenheter Standard lägenheter Standard lägenheter Standard lägenheter Standard lägenheter VIP lägenheter VIP lägenheter VIP lägenheter VIP lägenheter VIP lägenheter VIP lägenheter VIP lägenheter VIP lägenheter

Residence Oasi är inte tillgänglig i dagsläget
Residence Oasi är inte en del av programmet hos In-Italia i dagsläget. Men var inte ledsen, det finns så mycket annat att titta närmare på.

Vi har därför funnit dessa semesterboende i samma område till dig:

>> Se fler alternativ här

>> Läs mer om semester till San Teodoro här
Endast boende
+Flyg & boende
Nyhet
Vuxna
Barn
Ålder på barn vid hemresetidpunkten
Rum / lägenhet 1
Fler sökmöjligheter
Hämtar innehåll

Residence Oasis ligger mellan San Teodoro centrum (400 meter) och den härliga och barnvänliga La Cinta stranden (700 meter). Lägenheterna är nybyggda och är omgivna av stora välskötta trädgårdar.

Närhet till handel och aktiviteter

Det finns parkeringsplats och i stadens centrum finner man åtskilliga shoppingmöjligheter, restauranger, pizzerior, apotek, disco etc. Dessutom finns det tillgång till ridning, tennis och ett dykcenter.

Läs mer om Residence Oasi

80 lägenheter. Standard eller VIP

De 80 lägenheterna ligger på bottenvåningen eller på första våningen och är alla välmöblerade med balkong eller terrass med trädgårdsmöbler. VIP lägenheterna ligger i två nybyggda byggnader som är större och har egen ingång, TV och tvättmaskin.

Läs om lägenheterna på Residence Oasi

Dölj texten

Gästomdömen av Residence Oasi

Läs personliga omdömen av Residence Oasi som ligger på Sardinien. Omdömena av semesterbostaden är skrivna av gäster som har rest med In-Italia. Alla omdömen är naturligtvis ocensurerade så du får en ärlig beskrivning och recension av Residence Oasi. Förutom omdömen av själva semesterbostaden kan du också läsa fina tips från våra gäster om utflykter, restauranger, sevärdheter, strander, lokaltransport och mycket mer.

Se alla 5 omdömen från Residence Oasi

Mycket bra läge och ett mycket bra hus.

San Teodoro en väldigt trevlig by som har allt stränder, fina torg där det hålls marknader med uppträden
torsdagar till söndagar.Trevliga restauranger och pubar.
Nära till flygplatsen ca 2 mil vilket är skönt när man är trött efter resan.
Huset var jättefint två toaletter med dusch och tvättmaskin kanon bra och uteplats med gräsmatta.

Mysigt ställe i vackra omgivningar

Vår familj på 4 hade 14 fina dagar på Residence Oasi, San Teodoro. Mysig, rymlig och ren lägenhet, praktfull trädgård. Laura, värdinnan, talade bra engelska och var otroligt trevlig och hjälpsam. Lägenheterna var dåligt isolerade, så vi hörde när grannarna på andra våningen flyttade på stolar etc. Det var också en del trafik på vägen rakt utanför lägenhetskomplexet.
Vi rekommenderar att hyra bil, då de flesta fina badstränderna ligger någon kilometer norr om stan, och offentlig transport kan vara svår att använda sig av.

Vacker havsutsikt

Vi ankom lite tidigare än beräknat, men In-Italias personal på plats var serviceintsälld och ordnade så att vi kom in i lägenheten två timmar innan vi skulle få den.
Lägenheten motsvarade våra förväntningar och uppfyllde våra krav. En enkel lägenhet ned två sovrun, vardagsrum, badrum och balkong med havsutsikt. Tvättmaskin, kylskåp och kökshörna med allt som behövdes för normal matlagning.
Kan absolut rekommendera Residence Oasi.

Bedömning av Residence Oasi

San Teodoro var jättebra, trevlig personal. Vi fick behålla huset hela lördagen eftersom flyget gick å kvällen. Fina omgivningar och ganska nära till en fin strand. Köken är tyvärr dåligt utrustade, men det kanske är standard i Italien. Bra affärer o restauranger i närheten. Vi kan tänka oss att komma tillbaka till San Teodoro och Oasis Vacance

Caroline med familj från Trollhättan i Sverige bodde på Residence Oasi i San Teodoro från den 30. juni till den 10. juli 2010.

´Hej, vi har haft en underbar semester på Sardinien och vi bodde tio dagar på Residence Oasi, San Teodoro. Vi blev väl mottagna på utlämningskontoret för nycklarna och de följde med oss till lägenheten för att försäkra sig om att vi kom rätt och att allt var OK. Vi behövde lämna San Teodoro mycket tidigt på avresedagen men det var inga problem att "checka ut" dagen innan. San Teodoro är en liten by men den lever upp på kvällarna när gatorna stängs av och det blir fullt med marknadstånd och uteserveringar - tonårsdöttrarna kunde strosa runt hela kvällen medan föräldrarna satt på en trevlig servering eller tittade på fotboll på sportbaren (VM) Stranden la Cinta var toppen - särskilt om man orkade promenera långt bort på stranden - vattnet är turkosblått - fantastiskt. Vi hade hyrbil några dagar och upptäckte smaragdkusten, lyxen i Porto Cervo och Porto Rotondo och den mysiga staden San Theresa Gallura mm. Vi åkte tåg mellan Olbia och Alghero vilket var en upplevelse i sig - inget för bekväma resenärer - men spännande! Bokning och information från In-italia har fungerat perfekt - vi kommer säkert att återkomma som kunder!!

Henrik och sällskap från Umeå i Sverige bodde på Residence Oasi i San Teodoro från den 21. till den 28. juni 2008.

Resan gick jättebra! Allt fungerade utmärkt och vi hade underbara dagar på Sardinien. 10 dagar med sol, fantastiska stränder, god mat, gott vin och trevliga människor gjorde att hela familjen trivdes.
San Teodoro var en trevlig stad och boendet på Oasi var över förväntan, fräscht och fint. Möjligen lite långt gångavstånd till stranden (La Cinta) som var jättefin, men med rätt mycket folk. Vi tog därför bilen till andra fantastiska stränder som La Caletta, Budoni, Coda Cavallo mfl.
Efter en hisnande och häftig bilväg över bergen kom vi till Isola Rossa för tre dagar. Staden var inte lika mysig som San Teodoro. Tyvärr lite skitig (överfula soptunnor och papperskorgar mm). På plats fick vi erbjudande om att byta boende till en större lägenhet närmare stranden. Stranden var ok, men rätt full, så vi åkte på "chans" med bil för att hitta andra stränder och kom bland annat till underbara Li Cossi, en strand insprängd mellan klippor.
Summa summarum har vi haft härliga dagar och vi kan absolut tänka oss att resa till Sardinien igen. Tack för en bra service och vi har redan rekommenderat andra att nyttja In-Italia!